۰ نفر

گنده لات تهران در کیش دستگیر شد

۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 542690
گنده لات تهران در کیش دستگیر شد

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری گنده لات تهران در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بردرگیری و ایجاد رعب و وحشت در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران توسط یکی از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص مشخص شد این فرد شرور که از اراذل اواباش سطح دار پایتخت بوده و دارای سوابق متعددی همچون شرارت، فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و ... است و پس از یک نزاع خونین با چند نفر از اراذل و اوباش در رستورانی حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفا وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی صبح روز سیزدهم تیرماه این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.