۰ نفر

کشف جسد ۳جوان در استخر پلیمری

۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 542033
کشف جسد ۳جوان در استخر پلیمری

روز گذشته با پیداشدن اجساد بی‌جان ۳ مرد جوان در استخر کشاورزی در روستای نشق شهرستان میانه، تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ آنها آغاز شده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، در این غرق شدگی ۳ جوان جان خود را از دست دادند. جسد ۳ جوان حادثه غرق شدگی در استخر کشاورزی پیدا شد. حادثه غرق شدگی حدود ساعت ۱:۳۰ رخ داده است. علت دقیق حادثه غرق شدگی پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

 ساعت ۱۰ صبح جمعه، مأموران پلیس شهرستان میانه در جریان ناپدید شدن مرموز ۳ مرد جوان در روستای نشق قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. اهالی روستا می‌گفتند که این ۳ جوان برای تفریح به نزدیکی یک استخر کشاورزی پلیمری رفته بودند که ناپدید شده‌اند و احتمال دارد داخل استخر غرق شده باشند.

مأموران پلیس در ادامه اجساد بی‌جان یک جوان تقریبا ۳۲ ساله و ۲ جوان ۲۲ساله را در داخل استخر کشف کردند و  آنطور که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زمان افتادن آنها به استخر حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد بوده است و اهالی حدود ساعت ۱۰ صبح ماجرا را به پلیس گزارش کرده بودند.

به‌گفته یکی از اهالی منطقه، این ۳ جوان از شهر دیگری برای تفریح به روستای نشق آمده بودند و اجساد آنها در داخل استخر در حالی پیدا شده که خودروی آنها ناپدید شده است. در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز گفته است: بررسی‌های اولیه حاکی از احتمال نزاع و درگیری است ولی علت دقیق حادثه پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.