۰ نفر

نجات راننده مگان از مرگ دردناک

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 538938
نجات راننده مگان از مرگ دردناک

با وقوع حریق برای یک دستگاه خودروی مگان در بزرگراه چمران ایستادن خودرو‌ها برای تماشای این آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در این محدوده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ،مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: رانندگانی که حوالی ساعت ۱۸:۴۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه چمران به غرب قبل از یمن در حال تردد بودند با مشاهده حریق یک دستگاه سواری مگان در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خوشبختانه تیم گشتی منطقه ۲۳ پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند و توانستند به موقع این راننده را از محل حریق دور نمایند.

 

رنجبر ادامه داد: چند تیم از کارکنان پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم‌های امدادی و آتش نشانی موفق شدند پس از مدتی این آتش سوزی را مهار نمایند.

وی از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودرو‌های امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.