۰ نفر

بازداشت سارق النگوی طلای کودک ۹ ساله

۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبر: 538303
بازداشت سارق النگوی طلای کودک ۹ ساله

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق النگوی طلای کودک ۹ ساله، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سعید مجیدی گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت النگوی طلا از فرزند خردسالش به اسم «مژده» شاکی اعلام داشت، ساعت ۶ بعد از ظهر چهاردهم اردیبهشت ماه دخترم مژده در جلوی خانه با دوچرخه خود در حال بازی کردن بود که ناگهان یک خانم ناشناس شروع به صحبت کردن با فرزندم کرده و بعد از بافتن موی سرش و بازی کردن با آن توانسته در یک لحظه با غفلت دخترم النگو را از دستش سرقت کرده و فرار کند.

وی عنوان کرد: بعد از تشکیل پرونده شاکی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب، کارآگاهان این پایگاه به آدرس محل سرقت مراجعه و برای بررسی تصاویر دوربین مداربسته و بعد از مشاهده تصاویر سارق که یک خانم جوان حدوداً ۳۰ الی ۴۰ ساله با مانتوی گل دار و روسری طوسی بوده است که بعد از بررسی کلیه دوربین‌های مجتمع مشخص شده است که وی «فریده» نام دارد.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار داشت: در ادامه پیگیری ها، تصویر فریده مورد تائید شاکی و دخترش قرار گرفت و اعلام کردند که این زن همان سارق است، بعد از هماهنگی قضائی حکم جلب متهم صادر شد و ماموران موفق شدند، «فریده» را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از جلب متهم و در بازرسی منزل وی، مانتوی گل دار طبق اظهارات اولیه شاکی کشف شد و بعد از مواجهه حضوری بین شاکی و متهم، دختر شاکی بیان کرد که این خانم همان سارق النگوی من است.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: رسیدگی به پرونده برای شناسایی مالخر ادامه دارد.