۰ نفر

کشف جنازه دار زده جوان۱۷ ساله روی درخت + عکس

۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸
کد خبر: 538300
کشف جنازه دار زده جوان۱۷ ساله روی درخت + عکس

فرشاد رمضانی جوان هفده ساله ای که مدتی قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود، پس از گذشت چهل روز جسدش در حالی که از درخت دار زده شده بود، در جنگل کشف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا ، جنازه دار زده شده فرشاد رمضانی ، جوان ۱۷ ساله قائمشهری، در جنگل های انبوه پشت خانه شان در حالی کشف شد که حدود ۴۰ روز از مرگ او می گذشت.

فرشاد رمضانی چهل روز قبل از کشف جسدش به طرز مرموزی ناپدید و خانواده اش جنازه او را در جنگل های انبوه قائمشهر پیدا کردند.

در مورد علت مرگ دلخراش این جوان هنوز اطلاعی در دست نیست.

چهل روز می شد که فرشاد رمضانی جوان قائمشهری به طرز مرموزی ناپدید شده بود و خانواده اش زمین و زمان را گشته بودند تا بتوانند از او ردی پیدا کنند.

هر روز که از غیبت فرشاد می گذشت،نور امید در دل خانواده او برای پیدا شدنش کم سوتر می شد.تا اینکه بعد از حدود ۴۰ روز از گم شدن فرشاد جسد او در حالی که به دار آویخته و دار زده شده بود در جنگل های انبوه پشت خانه شان کشف شد.

60d02e1a9a251_2021-06-21_10-43

پسردایی فرشاد در مورد جزئیات کشف جسد فرشاد گفت: جسد دار زده فرشاد که به درختان جنگل آویخته شده بود درست پشت خانه شان در میان جنگل های انبوه کشف شد.هنوز علت مرگ فرشاد مشخص نیست و نمی دانیم کسی او را دار زدن به قتل رسانده یا اینکه موضوع خودکشی در میان است.فرشاد با هیچ کس مشکلی نداشت، او جوان آرام و خوش اخلاقی بود، در خانه هم مشکلی نداشت و روحیه او خیلی خوب بود.او عاشق فوتبال بود، کار می کرد و بعد از کار بیشتر وقتش را صرف فوتبال بازی کردن می کرد، فرشاد یک برادر دارد و در خانواده هم هیچ مشکلی نداشت.