۰ نفر

تصادف شدید موتور با پراید

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 536845
تصادف شدید موتور با پراید

مجید رنجبر از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید صبح امروز قبل از ورودی تونل توحید با یک مصدوم خبر داد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران ورودی تونل توحید یک دستگاه موتورسیکلت به علت سرعت زیاد به شدت با سواری پراید برخورد می‌نماید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از این برخورد به شدت با زمین برخورد کرده و مصدوم می‌گردد که به علت تصادف بار ترافیکی مقطعی را در این محدودئه شاهد بودیم.

رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.

مومنی بیان داشت: تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داد.

وی افزود: علت این حادثه سرعت زیاد از سوی راننده موتورسیکلت بوده که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است.

وی از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب در حین رانندگی خودداری نمایند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.