۰ نفر

دستگیری زوج قاچاقچی در "فردیس"

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷
کد خبر: 536771
دستگیری زوج قاچاقچی در "فردیس"

فرمانده انتظامی شهرستان "فردیس" از کشف بیش از ۳۸ کیلو حشیش و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ "کامران ملکی" با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر "فردیس" بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، مشخص شد فردی با همدستی همسرش در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و به تازگی پس از خریداری مقدار قابل توجهی حشیش از استان های جنوبی کشور و انتقالش به این شهرستان، قصد فروش آن به مشتری هایش را دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ادامه تحقیقات، ماموران با زیرنظر گرفتن فعالیت های متهمان متوجه شدند نامبردگان قصد انتقال موادمخدر از فردیس به شهرستان های اطراف را دارند که پس از تکمیل اطلاعات، مسیر تردد خودرو متهمان شناسایی و بلافاصله ۲ اکیپ از ماموران در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر و درنهایت که متهمان در جاده شهریار به سمت "فردیس" شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "فردیس" با اشاره به دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و همسر وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۳۸ کیلو و ۱۵۰گرم حشیش کشف و به همراه این زوج تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ملکی در خاتمه با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس در مقابله با این بلای خانمانسوز از شهروندان خواست با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در کنترل آسیب های ناشی از مواد مخدر به شهروندان یاری کنند.