۰ نفر

جزییات بازسازی صحنه جنایات خرمدین و همسرش

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۶:۰۱
کد خبر: 536674
جزییات بازسازی صحنه جنایات خرمدین و همسرش

پدر و مادر بابک خرمدین با گذشت یک ماه از اعتراف به جنایت‌های هولناک خود صحنه قتل پسر و دختر و دامادشان را بازسازی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، اکبر خرمدین و همسرش ایران ساعت 11 صبح دوشنبه 24 خرداد با انتقال به خانه شان در شهرک اکباتان به مدت 3 ساعت در مقابل بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت به بازسازی صحنه قتل‌های داماد، دختر و پسرشان بابک خرمدین پرداختند. آنها صحنه بی‌هوش کردن، قتل و مثله کردن اجساد در حمام خانه و بسته‌بندی و انتقال اجساد را تشریح کردند.

همچنین پزشکی قانونی نیز در تازه‌ترین تحقیقات خود مدعی شد اکبر خرمدین - پدر خانواده - دچار اختلال روانپزشکی است اما اختلالات او در حدی نبوده که مسئول اعمالش نباشد. اما همسرش دچار اختلال در حد کند ذهنی است که این اختلالات نیز در حدی نبوده که وی مسئول اعمالش نباشد.

راز این جنایت‌های هولناک صبح روز 26 اردیبهشت با کشف تکه‌هایی از بدن یک مرد در سطل زباله‌ای در شهرک اکباتان فاش شد. وقتی موضوع به مأموران کلانتری 135 آزادی و بازپرس ویژه قتل اعلام شد با شروع تحقیقات هویت جسد شناسایی و مشخص شد متعلق به مردی 47 ساله به‌نام بابک خرمدین است. بدین ترتیب مأموران به خانه وی در شهرک اکباتان رفتند و در کمتر از 6 ساعت پس از این جنایت پدر و مادر بابک به قتل پسرشان اعتراف کردند.

زوج کهنسال دو روز بعد از این اعتراف به قتل دختر و دامادشان در سال‌های 90 و 97 نیز اعتراف کردند. در حال حاضر این زن و شوهر سالخورده بازداشت هستند و آزمایش‌های روانی و تخصصی روی آنها ادامه دارد. پرونده نیز پس از تکمیل تحقیقات برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده خواهد شد.