۰ نفر

جزییات تیراندازی در نعمت آباد

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 536555
جزییات تیراندازی در نعمت آباد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف دارو و شربت‌های غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی پاسگاه نعمت آباد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف دارو و شربت های غیر مجاز در تهران خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به تهران  و کنترل خودروهای عبوری در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و  دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند، افزود: خودروی متهمان در یک عملیات پلیسی پس از شلیک ۳ تیر هوائی متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.  

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  خاطرنشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۶هزار و ۷۳۰عدد قرص و ۲۲ لیتر  و ۵۰۰ میلی لیتر شربت غیر مجاز کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مخدر تهران خاطرنشان کرد: این نوع داروها برای کنترل اعتیاد  استفاده می شود اما گاهی اوقات مصرف همین داروها  هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می کنند.

سرهنگ حسوند با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.