۰ نفر

آتش گرفتن خودرو در پارکینگ! + عکس

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 536232
آتش گرفتن خودرو در پارکینگ! + عکس

آتش سوزی خودرو سواری و دو موتورسیکلت درپارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه نارمک تهران با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به طبقات ساختمان جلوگیری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۶:۳۰ بامداد روز گذشته به سرعت آتش نشانان ایستگاه های ۱۰۱، ۷۱، گروه امداد و نجات ۱۲ به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی، تشک نجات و همچنین خودروی نردبان آتش نشانی را به محل حادثه در خیابان گلبرگ غربی، خیابان صفایی، خیابان انوار روانه کرد.

هادی منان افسر آماده منطقه ۶ عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم آتش زیادی به همراه دود سیاه از قسمت پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی به بیرون زبانه می کشید که هر آن امکان داشت شعله های آتش به واحدهای مسکونی طبقات بالا نیز سرایت کند.

وی افزود: آتش نشانان ضمن مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، پس از قطع برق و گازساختمان اقدام به کشیدن لوله های آبرسانی به محل حادثه کرده و به سرعت به مقابله با آتش سوزی پرداختند.

این افسرآماده آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی سرانجام توانستند شعله های آتشی را که در حال سوزاندن یک دستگاه خودروی سواری تندر و دو دستگاه موتور سیکلت بود را مهارو کاملا خاموش کنند.

هادی منان اضافه کرد: گروه امداد و نجات ۱۲ نیز همزمان با عملیات مهار آتش سوزی ، وارد ساختمان شدند و موفق شدند تمامی ساکنان ساختمان را از میان دود و حرارت در سلامت کامل به بیرون منتقل کنند.

وی با اشاره به این که علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی این منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: دود های جمع شده درداخل ساختمان با تلاش آتش نشانان و به وسیله فن های قوی به بیرون تخلیه شدند. خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب وارد نشد.

43

2

1