۰ نفر

توقف مرگبار در بزرگراه نواب

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷
کد خبر: 536142
توقف مرگبار در بزرگراه نواب

​رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف پژو ۴۰۵ با راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و مرگ هر دو آنها خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ ساعت ۵:۱۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب، نبش محبوب مجاز به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بررسی‌ها نشان داد یک دستگاه  موتورسیکلت حین تردد در مسیر مذکور، به علت اتمام سوخت در این محل برای لحظاتی متوقف شده و راکب و سرنشین آن پس از پیاده شدن از موتورسیکلت، در کنار بزرگراه نواب ایستاده بودند که ناگهان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به شدت با هر دو آنها برخورد کرده و هر دو نفر به علت شدت جراحات در محل فوت کرده بودند.

تیم کارشناسی منطقه ۱۰ پلیس راهور تهران بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی محدوده تصادف، برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ احسان مؤمنی؛ رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: درباره این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس خود را صرفاً به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی مانند خوردن، آشامیدن و صحبت با تلفن همراه که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند، جدا خودداری کنند.