۰ نفر

این مرد ۴ ایرانشهری را کشت و ۱۰ نفر را به رگبار بست

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 535884
این مرد ۴ ایرانشهری را کشت و ۱۰ نفر را به رگبار بست

شرور و طراح اصلی قتل ۴ شهروند و مجروحیت ۱۰ نفر بعد از ۴ سال زندگی مخفیانه در ایرانشهر دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر شرور و طراح اصلی قتل ۴ شهروند و مجروحیت ۱۰ نفر دیگر پس از چهار سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

 سردار احمد طاهری امروز درباره جرئیات این خبر اظهار داشت: در واپسین روزهای سال ۱۳۹۶درگیری مسلحانه بین دو طایفه در شهرستان دلگان منجر به قتل ۴ شهروند و مجروحیت ۱۰نفر دیگر می شود.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷نیز در ادامه این درگیری های طایفه ای منجر به قتل جوان ۲۷ ساله ای در منطقه شهریار استان تهران می گردد که تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس اگاهی استان موضوع ر ابه صورت ویژه تحت پیگرد خود قرار می دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: از همان لحظه وقوع جنایت توسط عاملان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت تا اینکه در اوایل سال ۱۳۹۷ با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی سه نفر از عاملان قتل های صورت گرفته دستگیر و نفر اصلی و طراح این عملیات شوم به استان های مرکزی کشور متواری و زندگی مخفیانه ای را در پیش می گیرد.

طراح اصلی قتل ۴ ایرانشهر دستگیر شد

این مقام ارشد انتظامی اظهارداشت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر ردپای متهم در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر مشاهده و تردد های وی توسط پلیس تحت نظر قرار گرفت.

سردار طاهری اضافه کرد: سرانجام پس از تعقیب و مراقبت چندین روزه ،هجدهم خردادماه سال جاری ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از خیابان های شهرستان ایرانشهر، با هوشیاری و سرعت عمل دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده یکی از عاملان شرارت های منطقه جنوب استان بوده ، افزود : در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج تیغه خشاب ، یک قبضه سلاح کلت برتا، ۲ تیغه خشاب مربوطه ، مقادیر زیادی فشنگ جنگی ،یک عدد نارنجک چهل تیکه و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته سردار طاهری متهم تحت نظر پلیس و تحقیقات همچنان ادامه دارد.