۰ نفر

سرقت ۱۵ میلیاردی پرستار خانه و همدستش

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸
کد خبر: 535611
سرقت ۱۵ میلیاردی پرستار خانه و همدستش

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پرستاری که با همکاری ۲ همدستش، ۱۵ میلیارد ریال از منازل سالمندان سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، قاسم دستخال بیان داشت: بیستم فروردین ماه مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، مدتی است که خانمی را از طریق فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلم استخدام کردم. روز گذشته پس از حضور در منزلم یک استکان چای به من تعارف و من هم غافل از اینکه وی در داخل آن داروی بیهوشی ریخته است، نوشیدم. پس از به هوش آمدن متوجه شدم کارت عابر بانکم به مبلغ ۶ میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزلم سرقت شده است.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پس از بی هوش کردن مال باخته، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله نواب، پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت به همین شیوه معترف و اظهار داشتند، پس از جلب اعتماد مال باختگان و به دست آوردن رمز کارت عابر بانکشان سرقت‌ها را انجام کرده اند و با همکاری همدست دیگر شان که خانم میان سالی است طلا و سکه خریده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی این خانم نیز در حوالی سید خندان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

دستخال در پایان گفت: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند و کشف جرئیات پرونده و جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.