۰ نفر

متلاشی شدن باند سرقت قطعات و اتصالات ریلی در ملایر

این افراد باعث مرگ مسافران قطار می شدند!

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبر: 534745
این افراد باعث مرگ مسافران قطار می شدند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سرقت قطعات ریلی در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر سرقت اتصالات خطوط ریلی این موضوع با توجه به خطرات موجود برای مسافران قطار به صورت ویژه و بدون فوت وقت با اعزام اکیپی متشکل از کارآگاهان زبده در این پلیس در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه افزود: طی چهار روز تلاش اطلاعاتی دقیق، بی وقفه و مؤثر، سرانجام مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شناسایی شد.

وی اظهار کرد: بلادرنگ با هماهنگی دستگاه قضایی و در یک عملیات ضربتی، تعداد چهار سارق دستگیر شد و در ادامه نیز با پیگیری دقیق تعداد دو مال‌خر اموال مسروقه و اتصالات ریلی راه آهن دستگیر و با تشکیل پرونده سارقان این باند و افراد مال خر به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی در ادامه از کشف پای مرغ فاسد از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۵۵۰۰ کیلوگرم پای مرغ فاسد که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی همچنین با اشاره به کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان بیان کرد: در راستای دریافت گزارشاتی مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در خارج از شهر ملایر مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سلگی افزود: در همین ارتباط اکیپی متشکل از مأموران مبارزه با قاچاق کالا در پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و اداره برق به این مکان اعزام شدند و در جریان بازرسی هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال استفاده کشف و یک متهم در این باره با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد افراد فرصت طلب مانع بروز هر نوع اقدامات غیرقانونی برای مصرف بی رویه برق و استفاده از کالاهای قاچاق شده و از شهروندان نیز درخواست می شود تا در صورت مشاهده هر نوع اقدام و رفتار مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.