۰ نفر

شادی پس از دربی، جان جوان ۲۵ ساله را گرفت

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبر: 528563
شادی پس از دربی، جان جوان ۲۵ ساله را گرفت

حدود ساعت 10 شب جمعه 24 اردیبهشت دقایقی پس از برد تیم پرسپولیس چند جوان برای شادی به خیابانی در شهرک بیدار چشمه باغستان کرج آمده و سرگرم جشن و پایکوبی بودند که ناگهان صدای شلیک چند گلوله باعث ترس و وحشت اهالی محل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در همین موقع پسری 25 ساله به‌نام فرزاد در حالی که گلوله‌ای به گردنش اصابت کرده بود غرق در خون روی زمین افتاد. دوستش حمید با اسلحه‌ای در دست وحشت زده به فرزاد نگاه می‌کرد. او که ترسیده بود مدام می‌گفت: من نمی‌خواستم او را بزنم من می‌خواستم تیر هوایی شلیک کنم. باور کنید من مقصر نیستم.

پسر جوان خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی برای نجات پسر جوان نتیجه نداد و او پس از یک ساعت جان باخت.

عامل این قتل که از دوستان صمیمی وی بود از سوی مأموران کلانتری دستگیر و به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد تا تحت بازجویی قرار گیرد. وی به مأموران گفت: وقتی تیم پرسپولیس برنده شد با دوستانم برای شادی به خیابان آمدیم من هم اسلحه شکاری‌ام را برداشتم تا برای شادی چند تیر هوایی شلیک کنم اما وقتی دستم را روی ماشه گذاشتم تا اسلحه را آماده کنم ناگهان گلوله شلیک شد و به گردن دوستم اصابت کرد.... من هنوز هم باورم نمی‌شود که مرتکب چه اشتباهی شدم وخودم را هرگز نمی‌بخشم.

سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال اظهارات پسر جوان او به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.