۰ نفر

کشف جسد در آپارتمان پر از زباله

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۶:۱۰
کد خبر: 528394
کشف جسد در آپارتمان پر از زباله

بوی تعفنی که از طبقه سوم یک ساختمان مسکونی به مشام می‌رسید راز قتل پسر جوان در اتاق خوابش را در حالی فاش کرد که پدرش مدعی است از مرگ او بی‌خبر بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 5 بعد از ظهر جمعه 24 اردیبهشت مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از بوی تعفنی که در ساختمان پیچیده بود، شکایت کرد و گفت: فکر می‌کنم منشأ این بوی بد از طبقه سوم ساختمان باشد که مردی 60 ساله و پسرش ساکن آن واحد هستند.

مرد جوان در ادامه گفت: این پدر و پسر با هم درگیری دارند و صدای دعوا و جر و بحث شان مدام به گوش می‌رسد. آخرین بار هم چهار روز قبل صدای درگیری و جر و بحث شان به گوش رسید. چند دقیقه‌ای درگیری آنها ادامه داشت و در نهایت ساکت شدند. از آن روز به بعد دیگر پسر او را ندیدم تا اینکه امروز بوی تعفن شدیدی از داخل خانه به مشامم رسید.

خانه‌ای پر از زباله

تماس مرد همسایه، مأموران را به طبقه سوم خانه‌ای در حوالی خیابان شهدا کشاند. اما از آنجایی که کسی در طبقه سوم را باز نکرد، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و پس از هماهنگی‌های قضایی، مأموران کلانتری 110 شهدا به کمک آتش‌نشانی وارد آپارتمان شدند.

با ورود به خانه یک خوابه، آنها با مقدار زیادی زباله و ته سیگار داخل خانه رو به رو شدند و مشخص بود که پدر و پسر مدت‌هاست زباله‌های خود را بیرون نبرده‌اند و روی زمین ریخته‌اند. وقتی از مرد 60 ساله سراغ پسرش را گرفتند، گفت: پسرم تا الان اینجا بود اما نیم ساعت قبل قرص خورد و به اتاق خواب رفت تا استراحت کند.

کشف جسد

مأموران بلافاصله وارد اتاق خواب شده و با جسد پسر جوان در حالی مواجه شدند که آثار ضربات جسم نوک تیز روی قفسه سینه‌اش به چشم می‌خورد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که ضربات جسم نوک تیز علت مرگ است.

کشف جسد پسر جوان به بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد و بلافاصله تیم تحقیق برای بررسی این پرونده راهی محل شدند. بررسی‌های تیم جنایی نشان می‌داد که از زمان مرگ حدود 4 روز می‌گذرد و طبق بررسی‌های اولیه، زمان مرگ مصادف با آخرین درگیری پدر و پسر بوده است.

 در بازرسی از خانه یک تیروکمان، چاقو و تیرهای دست ساز پیدا شد. بنابراین مدارک و شواهد موجود در پرونده، احتمال جنایت خانوادگی را پررنگ کرد.

در تحقیقاتی که تیم جنایی انجام داد، مشخص شد که مرد میانسال فروردین امسال به خاطر بیماری روحی و روانی در بیمارستان بستری شده بود و سابقه مصرف دارو و بیماری دارد.همچنین معلوم شد او برای همسایه‌ها نیز ایجاد مزاحمت می‌کرده، حتی یک بار با چاقو دنبال پسر یکی از همسایه‌ها کرده اما با توجه به سن و سال و وضعیت روحی که داشته، آنها از شکایت صرف نظر کرده‌اند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مرد میانسال، کارمند بازنشسته بوده و تحقیقات برای به‌دست آمدن اطلاعات درباره سرنوشت مادر مقتول ادامه دارد.

به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور انتقال مرد میانسال به پزشکی قانونی برای بررسی صحت روانی و تحت درمان قرار دادن او را صادر کرد.