۰ نفر

شب تلخ عروس و داماد شیرازی +عکس

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
کد خبر: 528035
شب تلخ عروس و داماد شیرازی +عکس

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از نجات جان عروس و داماد شیرازی توسط آتش‌نشانان که با یک گاردریل برخورد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدهادی قانع گفت: ساعت ۲۰ پنجشنبه شب در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در گویم اعزام کرد.

 قانع افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کمری که متاسفانه حامل عروس و داماد جوان بود به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.

1

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که گاردریل از میان خودرو عبور کرده بود.

قانع همچنین با اشاره به حساسیت این .و تلاش تیم امدادی برای نجات جان مصدومان بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله تجهیزات ویژه نجات در کمترین زمان ممکن  مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نیز همزمان با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.

2

او خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهور، به ماموریت خود پایان دادند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز، عروس و داماد جوان که دچار این سانحه شده بودند توسط تیم اورژانس سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

3