۰ نفر

خرید خانه با پول آدم‌ربایی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۵:۳۰
کد خبر: 527819
خرید خانه با پول آدم‌ربایی

مرد جوان که بعد از ربودن پسر یک پزشک بوشهری با پولی که برای آزادی کودک از پدرش گرفته بود در تهران خانه‌ای خریده بود نمی‌دانست راز این گروگانگیری به دست خودش بر ملا می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سه‌شنبه گذشته مرد جوانی به کلانتری 168 سیزده آبان تهران رفت و گفت: در محفلی شبانه نشسته بودیم که یکی از دوستانم تعریف کرد مدتی قبل کودکی را در بوشهر به گروگان گرفته و در ازای آزادی پسر 7 ساله مبلغ 500 میلیون تومان نیز از پدرش دریافت کرده است. بعد هم به تهران آمده و با پولی که گرفته یک خانه برای خودش خریده است. به‌دنبال اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار مأموران قرار داد، مأموران کلانتری سیزده آبان پس از هماهنگی‌های قضایی وارد عمل شده و به محل زندگی بهروز، مرد جوانی که مدعی بود اقدام به گروگانگیری کرده است رفتند.

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که مدتی قبل پسر 7 ساله پزشکی در بوشهر گروگان گرفته شده و با دریافت 5 میلیارد ریال، کودک آزاد شده است.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با مشخص شدن این موضوع و تأیید ماجرای گروگانگیری، مأموران، بهروز را به اتهام گروگانگیری بازداشت کردند؛ در تحقیقات پلیسی متهم ابتدا جرم آدم ربایی را منکر شده اما مدارک و شواهد پلیسی باعث شد که او به آدم ربایی اعتراف کند. پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.