۰ نفر

تصادف شدید پراید با پژو ۲۰۶ + عکس

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹
کد خبر: 525916
تصادف شدید پراید با پژو ۲۰۶ + عکس

تصادف شدید پراید با پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید همت، منجر به مصدومیت شدید دو راننده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ساعت ۰۸:۱۵ صبح امروز، حادثه تصادف دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید همت، قبل از پل احمد کاشانی به سامانه اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۰۰، ۷۴ و گروه امداد و نجات ۱۹ به محل حادثه رهسپار کرد.

بنا به اظهار علیرضا غفوری؛ رییس ایستگاه ۹۴ سازمان آتش‌نشانی تهران، دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و پراید در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت در حال حرکت بودند که به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در اثر این تصادف، رانندگان این دو خودرو که دو مرد ۳۰ و ۳۵ ساله بودند، از ناحیه سر، صورت و کمر دچار آسیب‌دیدگی شدید شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان توسط عابرین از داخل اتاقک خودروها خارج شدند.

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

رییس ایستگاه ۹۴ سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی به وسیله خودروهای آتش‌نشانی، ابتدا برق این دو خودرو تصادفی را قطع کرده و سپس از نشت بنزین خودروها ممانعت به عمل آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، خودروهای تصادفی توسط خودروهای یدک‌کش به پارکینگ منتقل شدند.

تصادف

تصادف

تصادف