۰ نفر

مرگ مشکوک زن جوان در پایتخت

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۵:۳۱
کد خبر: 525466
مرگ مشکوک زن جوان در پایتخت

همزمان با مرگ مشکوک یک خانم مهندس در خانه مجردی اش و مردی جوان در باغ پرورش دام، تحقیقات از سوی تیم جنایی برای رمز گشایی از این دو پرونده آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  ساعت 12 شب یکشنبه 12 اردیبهشت زن جوانی نگران و ناراحت با پلیس تماس گرفت و گفت: خواهرم مینا به تنهایی زندگی می‌کند اما از دیشب هر چه با او تماس گرفتم جواب تلفنم را نمی‌داد همین مسأله باعث شد که راهی خانه مجردی اش در خیابان نیاوران شوم. اما هر چه زنگ می‌زنم در را باز نمی‌کند احتمال می‌دهم برای او حادثه‌ای رخ داده است.

بدنبال این تماس، مأموران کلانتری 101 تجریش پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس مصطفی واحدی به کمک مأموران آتش‌نشانی وارد خانه مینا شدند و به محض ورود با جسد زن جوان در حالی که بین میز و صندلی افتاده بود، مواجه شدند. آثاری از ضرب و جرح و کبودی در بدن زن جوان به چشم نمی‌خورد. متخصصان پزشکی قانونی نیز زمان مرگ را حدود 10 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد زن 31 ساله که پس از ازدواج ناموفقش به تنهایی زندگی می‌کرد در یک شرکت کامپیوتری به‌عنوان مهندس مشغول به کار بوده است.

بدین ترتیب تیم تحقیق به سراغ دوستان زن جوان رفتند که یکی از آنها گفت: مینا بیماری و مشکل خاصی نداشت، فقط روز قبل به دکتر زیبایی رفته و برای رفع تیرگی زیر چشم‌هایش دارویی تزریق کرده بود که خیلی درد داشت و می‌نالید.

بدین ترتیب جسد وی برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.