۰ نفر

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

توقیف ۲۵ میلیارد لوازم یدکی قاچاق در کهریزک

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 522962
توقیف ۲۵ میلیارد لوازم یدکی قاچاق در کهریزک

سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: ۱۰ هزار و ۲۸۲ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال از یک انبار کالا در "کهریزک" کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی لوازم یدکی خودرو خارجی در یک انبار کالا در "کهریزک" بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به انبار کالای مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۱۰ هزار و ۲۸۲ قطعه لوازم یدکی خارجی از قبیل دینام، پمپ کلاج، کاسه نمد و ... فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق رابطه مستقیم با رونق کسب و کار و تولید داخلی دارد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری و انتقال هرگونه کالای قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.