۰ نفر

دختری که از دست راننده متجاوز گریخت! + جزییات

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۸
کد خبر: 522331
دختری که از دست راننده متجاوز گریخت! + جزییات

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت راننده‌ پرایدی خبر داد که در پوشش مسافرکشی قصد داشت به دختری جوان تعرض کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: روز گذشته دختری 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس خبر داد که از دست راننده‌‌ای شیطان‌صفت فرار کرده است.

وی افزود: صبح روز گذشته این دختر از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل عدم وجود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد.پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با راننده طرح دوستی ریخته اما در همان حین به سرعت با پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت:دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می‌رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب کرده اما راننده موفق شده بود که کیف این دختر را از دست وی کشیده و پس از سرقت، متواری شود.

وی یاداور شد: متهم این پرونده که متأهل و 37 ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.

موقوفه‌ای در انتها گفت: پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری 146 حکیمیه ارجاع شد در ادامه نیز مأموران این کلانتری رأسا ضمن رصد دوربینهای محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید 111 و راننده آن، اقدام  کرده و موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.