۰ نفر

سوختن ۱۰ زن و کودک در انفجار وحشتناک شیراز! + عکس

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 521650
سوختن ۱۰ زن و کودک در انفجار وحشتناک شیراز! + عکس

در پی انفجار یک خانه مسکونی در شیراز یک نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، محمدهادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد:انفجار  یک منزل مسکونی در روستای کیان آباد شیراز منجر به یک کشته و ۹ مصدوم شده است.

وی افزود: در ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه یکشنبه شب ۲۹ فروردین حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۱۷ و ۶ را به محل حادثه واقع در کیان آباد خیابان موعود اعزام کرد.حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن نیز انفجاری بوده که بر اثر نشت شدید گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی در مجاورت اجاق رخ داده و موجب آتش سوزی و انفجار لحظه‌ای طبقه دوم منزل مسکونی شده است.

قانع اشاره کرد: یک گروه از آتش‌نشانان اقدام به اطفای حریق و ایمن‌سازی محل کرده و دقایقی بعد موفق به اطفای کامل آتش شدند و ساکنین سریعا توسط گروه دوم از میان دود و خطر به خارج از منزل انتقال یافتند.

او عنوان کرد: متاسفانه خانواده ۱۰ نفره ساکن در این منزل شامل دو خانم جوان، یک آقا و هفت بچه یک تا هفت ساله به شدت دچار سوختگی شدند.براساس مشاهدات دو کودک در وضعیت وخیمی بودند که یکی از آنان به دلیل شدت  سوختگی  جان خود را از دست داد. با خروج ساکنین از میان شعله‌های آتش وانتقال به محل امن توسط تیم‌های آتش نشان، مصدومان سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در انتها گفت: بررسی اولیه کارشناسان حاکی از آن است که نشت گاز و ایجاد شعله سبب وقوع این حادثه شده است، اما تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی پس از اتمام عملیات آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انفجار+با+۱+کشته+و+۹+زخمی+در+شیراز