۰ نفر

کشف راز جسد سوخته در بیابان های صالح آباد

۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۰۱
کد خبر: 520363
کشف راز جسد سوخته در بیابان های صالح آباد

زن جوان که با همدستی پسر همسایه سناریوی قتل شوهرش را طراحی واجرا کرده بود لب به اعتراف گشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از هشتم اسفند سال گذشته به‌دنبال مراجعه زن جوانی به یکی از کلانتری‌های ملارد شروع شد او به افسر پلیس گفت همسرش ناپدید شده است و اطلاعی از سرنوشت او ندارد.

به‌دنبال اظهارات این زن تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ملارد موضوع را در دستور کار قرار دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند. در حالی که جست‌وجوها برای یافتن مرد جوان ادامه داشت در نخستین روزهای فروردین امسال یک خانواده که برای تفریح به بیابان‌های صالح آباد تهران رفته بودند با مشاهده جسد سوخته یک مرد در میان درختان موضوع را به پلیس خبر دادند. در ادامه رسیدگی به این پرونده پلیس هویت جسد را شناسایی کرد و مشخص شد متعلق به همان مرد گمشده است. بنابراین با توجه به تأیید وقوع قتل بار دیگر به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند. اما این بار دو دختر 8 و 12 ساله مقتول سرنخ کشف این جنایت را به پلیس دادند.

 وقتی مأموران از آخرین باری که آنها پدرشان را دیده بودند پرسیدند هر دو خواهر مدعی شدند مادرشان یک روز آنها را به خانه یکی از اقوام برده و چند ساعت بعد هم به دنبالشان رفت و آنها را به خانه برگرداند اما وقتی به خانه رسیدند پدرشان نبود بعد هم مادرشان تأکید کرده اگر کسی از شما پرسید پدرتان را آخرین بار کی دیدید بگویید صبح که از خانه بیرون رفت دیگر برنگشت. بدین ترتیب اظهارات دو خواهر کوچک ظن پلیس را به مادر خانواده بیشتر کرد. بنابراین در ادامه تحقیقات دقت خود را بر رفتار و ارتباطات زن جوان متمرکز کردند و خیلی زود دریافتند زن جوان با پسر همسایه طبقه بالایی در ارتباط بوده است. بدین ترتیب همسر مقتول و پسر همسایه دستگیر و برای بازجویی فنی به اداره پلیس آگاهی ملارد منتقل شدند. سرهنگ منصور خدایی رئیس پلیس شهرستان ملارد با اعلام این خبر گفت: با اعتراف‌های این زن جوان و همدستش سرانجام راز این جنایت مرموز فاش شد و هر دو متهم با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.