۰ نفر

سرقت بعد از تفریح مرگبار

۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 519877
سرقت بعد از تفریح مرگبار

مرگ عجیب پسری جوان پس از تفریح با دوستانش، تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، چند روز قبل افرادی که از خیابانی حوالی غرب تهران عبور می‌کردند چشم‌شان به صحنه عجیبی افتاد. سرنشینان خودروی پرایدی، پسری جوان را درحالی‌که نیمه‌جان بود به بیرون از ماشین انداختند و فرار کردند. شاهدان به اورژانس زنگ زدند و مشخص شد که پسر جوان ساکن یکی از خانه‌های همان حوالی است.

پسرجوان برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجات او فایده‌ای نداشت. وی جانش را از دست داد و در این شرایط گزارش مرگ معمایی وی به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

با دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این خصوص آغاز شد. مادر متوفی درخصوص جزییات ماجرا گفت: «یک روز قبل از اینکه پیکر نیمه‌جان پسرم را در کوچه و درست مقابل ساختمان‌مان رها کنند، دوستانش به ‌دنبالش آمدند تا با هم به تفریح بروند.

زنگ آیفون را زدند و من آن را جواب دادم. دوستان پسرم بودند و پسرم که سرگرم تماشای تلویزیون بود لباس‌هایش را عوض کرد و مقابل در رفت. بعد از چند دقیقه برگشت و از من خواست تا سوییچ ماشین پراید را به او بدهم. گفت می‌خواهد با دوستانش به تفریح برود و رفت. اما من فکرش را نمی‌کردم که قرار است چه حادثه تلخی رخ بدهد و من عزادار جگرگوشه‌ام شوم.» وی ادامه داد: «پسرم رفت و بعد از چند ساعت هر چه به موبایلش زنگ زدم جواب نداد.

تصور کردم سرگرم تفریح با دوستانش است؛ چون سابقه داشت که با دوستانش به سفر یا گردش می‌رفت.» وی ادامه داد: «فردای آن روز هم زنگ زدم اما موبایلش خاموش بود. کم‌کم نگرانی به سراغم آمد تا اینکه متوجه شدم پیکر نیمه‌جانش را مقابل خانه‌مان رها کرده‌اند... نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است... از سوی دیگر خودروی پرایدمان نیز سرقت شده و احتمال می‌دهم که راز مرگ او را دوستان پسرم می‌دانند و ماشین را هم دزدیده‌اند.»

پس از اظهارات این زن، ‌بازپرس جنایی تهران دستور داد تا جسد متوفی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر دستور شناسایی دوستان متوفی و انجام تحقیقات از آنها را صادر کرد تا اسرار مرگ پسر جوان و سرقت خودروی پراید وی برملا شود.