۰ نفر

قتل ۳کودک به دست مادرشان +عکس

۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۱۹
کد خبر: 519739
قتل ۳کودک به دست مادرشان +عکس

بعد از قصور یک مرکز آمریکایی در اهدای حضانت ۳کودک به پدرشان، مادر آن‌ها این کودکان را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش فاکس نیوز، یک مادر آمریکایی از «لس‌آنجلس» در جنوب کالیفرنیا، ۳  فرزند خردسال خود را به قتل رسانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، این مادر سنگدل آمریکایی ۳ فرزند ۲ و ۳ ساله و ۶ ماهه خود را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و از آپارتمان خود در لس‌آنجلس گریخته بود که مادربزرگ آن‌ها زمان ورود به خانه با جسدشان مواجه شد.

این زن ۳۰ ساله آمریکایی پس از تعقیب و گریز گسترده از‌سوی پلیس آمریکا در ۲۰۰ مایلی شمال لس‌آنجلس بازداشت شده است.

یک مقام پلیس آمریکا اعلام کرد: «این زن با ماشین از صحنه قتل فرار کرده است، اما با مشاجره‌ای که میان راه برای او اتفاق افتاد ماشین را رها کرده و با وسیله نقلیه دیگری راه خود را ادامه داد.»

پدر این کودکان پیش‌تر چندین بار از «مرکز خدمات کودکان و خانواده» خواستار دریافت حضانت این کودکان شده است. بنا براعلام فاکس نیوز مادر این کودکان «حال روحی مناسبی نداشته و چندین ماه در وضعیت سخت روحی به سر می‌برده است.»

پدر این فرزندان این مرکز خدمات آمریکایی را به‌دلیل قصور با علم بر آن‌که این کودکان نیاز به کمک دارند، متهم در قتل آن‌ها دانسته است.

این فرد به خبرنگاران گفت: «مادر آن‌ها حال خوبی نداشت. او خودش نبود و بسیار بیمار بود. چندین ماه بود که او اصلا حال خوبی نداشت.»

آشنایان این خانواده نیز گفتند این کودکان را مادربزرگشان نگهداری می‌کرده است. آن‌ها همچنین گفتند ماه مارس نامه‌ای به پدر آن‌ها رسیده و قول حضانت به او داده شده، اما هیچ کمک دیگری به او انجام نشده است.

به گفته آن‌ها: «پدر این کودکان بسیار غمگین است و مرکز خدمات خانواده و کودکان لس‌آنجلس را در این حادثه مقصر می‌داند.»

3cb57ae4-8987-4f24-a840-f3969a09fdfa