۰ نفر

دادستان کرمانشاه:

برپایی جشن عروسی، سه تالاردار را راهی زندان کرد

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۲
کد خبر: 519166
برپایی جشن عروسی، سه تالاردار  را راهی زندان کرد

شهرام کرمی گفت: برپایی جشن عروسی، سه تالاردار کرمانشاهی را راهی زندان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، شهرام کرمی با اشاره به خیز بسیار بلند موج جدید ویروس کرونا در استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و قرمز شدن شهرستان کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا تمامی اصناف غیرضروری باید با تمکین نسبت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

وی افزود: بر این اساس، تیم‌های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده و با واحدهای صنفی متخلف که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهند داشت‌.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با اشاره به برخورد با سه تالاردار کرمانشاهی که نسبت به این مصوبات بی اعتنا بودند، گفت: طی روزهای گذشته سه تالاردار که در شرایط قرمز کرونایی شهرستان کرمانشاه اقدام به برپایی جشن‌های عروسی با تعداد میهمانان زیاد کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: در مراسمات عروسی که در این سه تالار در حال برگزاری بود، تعداد بسیار زیادی مهمان دعوت شده که بستری برای انتقال گسترده بیماری کرونا محسوب می‌شد.

کرمی با بیان اینکه این سه تالار تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، افزود: مالکین این تالارها به اتهام اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، بنابراین هیچ گونه اغماض و کوتاهی و مماشاتی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجهی می‌کنند، نخواهد شد.