۰ نفر

ملکی خبرداد؛

جان باختن یک کارگر در حادثه آتش سوزی خیابان آجودانیه

۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبر: 518872
جان باختن یک کارگر در حادثه آتش سوزی خیابان آجودانیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان آجودانیه توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ، اظهار کرد: ساعت ۰۳:۱۴ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت، در خیابان آجودانیه، خیابان آذرنی به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران گزارش شد.

او با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند و آتش نشانان در عرض ۳ دقیقه به محل می‌رسند، گفت: آتش نشانان مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۸ طبقه‌ی در حال ساخت، در طبقه منهای دو به وسعت ۳۰۰ متر با استفاده از داربست استان‌های کارگری با استفاده از گونی شده بود که در برابر حادثه ایمن نبود.

ملکی تصریح کرد: بر اثر این آتش سوزی دود زیادی به بیرون متصاعد شده بود و افرادی که در این محل بودند توانسته بودند خارج شوند.

او با بیان اینکه ۱۲ نفر از کارگران در آن محل مشغول استراحت بودند که با کمک آتش نشانان ۱۱ نفر آن‌ها خارج شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان در حین خاموش کردن آتش با جسد سوخته شده‌ی یک کارگر ۲۱ ساله تابعیت کشور افغانستان مواجه شدند و جان خود را از دست داده بود، گفت: در نهایت آتش خاموش شد و عملیات در ساعت ۰۵:۱۰ به پایان رسید.