۰ نفر

جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۴۷
کد خبر: 518528
جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی

دو مرد شرور که با ورود به خانه ویلایی زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار دادند تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت ۵ صبح ۱۴ فروردین زن جوانی هراسان و مضطرب با پلیس تماس گرفت و از ورود دو مرد ناشناس به خانه‌اش و آزار و اذیت آنها خبر داد.وقتی کارآگاهان پلیس برای بررسی ماجرا به محل رفتند زن جوان گفت: من و همسرم وضع مالی خوبی داریم و خانه‌ای  در ترکیه خریده‌ایم. همسرم روز سیزده فروردین برای انجام کاری مجبور شد تهران را ترک کند و من در خانه ویلایی مان در شمال تهران تنها بودم. غروب همان روز ناگهان صدایی از داخل حیاط به گوشم رسید و به‌ دنبال صدا به حیاط رفتم که با دو مرد جوان رو‌به‌رو شدم؛ در حالی که ترسیده و شوکه شده بودم شروع به فریاد زدن و درخواست کمک کردم اما کسی صدای مرا نشنید.

زن جوان ادامه داد: آنها با چاقوهایی که همراه داشتند مرا تهدید کردند و به زور به داخل خانه برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند، بعد مرا در اتاقی حبس کردند و طلاها، دلارها و وسایل با ارزشی را که داخل خانه بود  سرقت کردند. مردان ناشناس غروب ۱۳ فروردین بود که وارد ویلا شدند و تا ساعت ۴ صبح هم در خانه‌ام بودند؛ از ۴ صبح متوجه شدم که سر و صدایی نمی‌آید به سختی در اتاق را شکستم و خودم را نجات دادم.

به‌ دنبال اظهارات زن جوان به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده تا مردان خشن را بازداشت کنند.