۰ نفر

زن خودرو دزد دستگیر شد

۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲
کد خبر: 515934
زن خودرو دزد دستگیر شد

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری زنی که برای استعمال مواد مخدر یک دستگاه خودروی پیکان وانت سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، "سعید مجیدی" بیان داشت: چهاردهم اسفند ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودروی پیکان وانت به همراه دستگیری ۲ زن توسط تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت، گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده محله حکیمیه به رانندگی زنی که سوار بر یک دستگاه خودروی وانت پیکان بود، مشکوک می‌شوند و پس از توقف خودرو به اظهارات راننده و سرنشین خودرو که وی نیز زنی جوان بود، مشکوک و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری حکیمیه انتقال می‌دهند.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در استعلام‌های پلیسی مشخص شد که خودرو پیکان وانت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد، ادامه داد: راننده خودرو اظهار داشت، برای تامین مصرف مواد مخدر خودروی وانت پیکان را سرقت کرده است و سرنشین خودرو از سرقتی بودن آن بی اطلاع است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کشف جزییات پرونده در دستور کار قرار دارد و هر دو متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند.