۰ نفر

کشف راز قتل در صحنه تصادف خودرو

۳ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۳۰
کد خبر: 515336
کشف راز قتل در صحنه تصادف خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز قتل مرد جوان ساوجی در عملیات دستگیری سه نفر از عاملین این قتل خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اواخر بهمن ماه سال گذشته خانمی جوان به پلیس آگاهی شهرستان ساوه مراجعه و اعلام کرد که همسرش از شب قبل با خودروی خود از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تحقیقات برای یافتن مرد جوان آغاز شد.

وی اظهار کرد: با آغاز تحقیقات پلیس در همان ساعت ابتدای گزارش ناپدید شدن فرد مورد نظر، خودروی مرد جوان در حالی که ظاهرا بر اثر برخورد با ستون های پل کنار جاده دچار حریق شده بود شناسایی و جسد سوخته مرد در آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: با ادامه تحقیقات صورت گرفته و تلاش شبانه روزی ماموران در بررسی صحنه جرم ، احتمال وقوع قتل مرد جوان قوت گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد مرد قبل از سوختگی دچار خفگی شده است که بلافاصله همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر و به قتل همسر خود با همدستی یک زن و مرد اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ "عیسی آبادی" با اشاره به دستگیری همدستان همسر مقتول افزود: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.