۰ نفر

دستگیری باند سرقت خانوادگی

۲ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبر: 515332
دستگیری باند سرقت خانوادگی

جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری شش سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه‌های سطح شهر نهاوند اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام چند خبر مشابه از سوی مغازه داران سطح شهر نهاوند مبنی بر اینکه یک خانواده غیر بومی با مراجعه به مغازه ها از غفلت فروشنده‌ها سوء استفاده و اجناسی را به سرقت برده‌اند، گشت های ویژه مبارزه با سرقت فعال و موضوع را با حساسیت در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیم تجسس کلانتری ۱۲ شهرستان با استفاده از امکانات سازمانی و بکارگیری شگردهای پلیسی شش سارق را حین سرقت از یکی از مغازه های سطح شهر دستگیر کردود و دو دستگاه خودروی سواری آنها نیز توقیف و مقادیر زیادی اجناس مختلف از جمله آجیل و خشکبار، برنج، انواع البسه مردانه و زنانه و.... از این خودروها کشف شد.

درویشی تصریح کرد: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان مشخص شد آنها به صورت دسته جمعی و خانوادگی و با قیافه های موجه وارد مغازه‌های شلوغ شده و پس از سرگرم کردن فروشنده توسط یکی از سارقان مابقی آن اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شدند که در این راستا تعدادی از مالباختگان شناسایی و اقدامات قانونی همچنین بازجویی های فنی در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده غیربومی و اهل یکی از استانهای همجوار هستند، گفت: اصناف و مغازه دارانی که در چند روز گذشته واحد صنفی آنها به این شکل مورد سرقت قرار گرفته است، می توانند برای پیگیری موضوع به کلانتری ۱۲ شهرستان مراجعه کنند.