۰ نفر

در بوشهر؛

عروسی کرونایی عزا شد

۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبر: 515132
عروسی کرونایی  عزا شد

در پی برگزاری یک مراسم عروسی در بوشهر عروس و داماد بر اثر ابتلا به کرونا در بخش ویژه کرونا بستری شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر اساس این گزارش، ۵۰ نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۲۰ مهمان این عروسی مثبت شده است که تعداد ۶ نفر از مهمانان بستری می‌باشند و یک نفر نیز بر اثر کرونا فوت شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده‌شده است گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می‌شود.

سعید کشمیری اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

وی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از مردم نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند اما متأسفانه برخی مردم در این زمینه با بی‌توجهی موجب ایجاد حوادث تلخ و وقایع ناگواری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: برخی مردم به رغم هشدارهای مسؤولان برای پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دور همی اما با بی‌توجهی حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: در این میان بسیاری از مردم مقابل کرونا ایستادند و با نه گفتن به تفریحات نوروز و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی موجب سالم ماندن و اعضای خانواده و اطرافیان شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگرچه کرونا و خانه‌نشینی و دور از هم بودن و عدم ارتباطات و تفریح در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلات افسردگی برای عامه مردم شده ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدارها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی ما، خانواده و اطرافیانمان است.