۰ نفر

یک مقام مسئول؛

وزش تند باد به ۱۸نفر در شیراز آسیب رساند

۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۵۸
کد خبر: 513085
وزش تند باد به ۱۸نفر در شیراز آسیب رساند

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوردیت‌های پزشکی فارس گفت: وزش باد شدید و تندباد در شیراز موجب مصدومیت ۱۸نفر در این کلانشهر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد جواد مرادیان، افزود: از این تعداد ۱۵ نفر توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر نیز به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.
وی ادامه داد: ساعاتی قبل وزش باد شدید سبب سقوط یک تابلو در ورودی شهر شیراز بر روی یک خودرو پراید شد که در نتیجه آن پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.
او اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید و وجود ریز گردهای فراوان در هوا، بیماران پر خطر همانند بیماران آسمی، بیماران قلبی، مادران باردار، کودکان و افراد مسن تا پایدار شدن وضعیت جوی و اتمام آلودگی هوا از خارج شدن از خانه خودداری کنند.

قطع موقت برق در برخی نقاط شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس به قطع موقت برق در برخی نقاط شهر شیراز و همچنین شهر صدرا و تخت جمشید در پی وزش باد شدید اشاره کرد.
رحیم آزادی افزود: در برخی نقاط نیز ایجاد نوسان در جریان برق گزارش شده است.
او ادامه داد: همچنین گزارش‌هایی نیز از شکستن درختان و سقوط آنها بر روی چند خودرو و منزل مسکونی در نتیجه وزش شدید باد دریافت شده است.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوند.