۰ نفر

همدستی مادر و پسر برای قتل پدر

۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۵۱
کد خبر: 510918
همدستی مادر و پسر برای قتل پدر

زن جوان که با همدستی پسرش شوهر خود را کشته بود پس از 3 ماه لب به اعتراف گشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ محمود علی فر، فرمانده انتظامی گنبدکاووس در تشریح این خبر گفت: ۲۵ آذر کشف جسد مردی ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که وی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل از سوی همسر وی را قوت بخشید.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی همسر مقتول به پلیس آگاهی دعوت اما منکر اختلاف و درگیری با همسرش شد، با این حال با توجه به تناقض گویی‌های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: چند سالی با همسرم اختلاف خانوادگی داشتم و طبق معمول در شب حادثه با او درگیر شدم پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب‌آور به او دادم که بی‌هوش شد. بعد او را کشتم و با همدستی پسرم جسد را با خودرو به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها کردیم.

بدین ترتیب پسر ۱۹ ساله متهم نیز در تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد و گفت، به‌دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید مادرم این نقشه شوم را طراحی و قرص‌های خواب‌آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم و پس از به قتل رساندن پدر گم شدن او را به پلیس اعلام کردیم.فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان کرد: قاتل و همدستش به مرجع قضایی معرفی شدند.