۰ نفر

قتل یک مرد با زن دومش در چاه +عکس

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱:۲۲
کد خبر: 510550
قتل یک مرد با زن دومش در چاه +عکس

مرد قزوینی وقتی 15سال قبل همراه زن دومش به تهران آمد در سناریوی مرموزی ناپدید شد و حالا پسر و مادر خانواده همدیگر را قاتل معرفی می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، پسر جوان که به اتهام  قتل  پدر و زن دوم پدرش دستگیر شده می گوید مادرم پس از 15 سال این ادعا را کرده تا اتهام  قتل  را از خودش دور نگه دارد. روز 29 بهمن ماه امسال زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از  قتل  شوهر و زن دوم شوهرش پس از 15 سال پرده برداشت.

قتل شوهر و هوو به دست پسر خانواده

این زن در اظهارات خود گفت: 22 بهمن سال 85 بود که شوهرم با زن دیگری به خانه مان در قزوین آمدند و متوجه شدم شوهر با این زن در ارتباط است اما حرفی نزدم تا اینکه شوهرم ادعا کرد همراه زن جوان به تهران و به خانه دخترم رفتند و پس از آن دیگر خبری از شوهرم و زن جوان نشد.

وی افزود: در آن زمان پسرم آرش 19 ساله و سرباز بود و به خانه خواهرش در تهران می رفت و پس از ناپدید شدن شوهرم که 48 سال داشت اعلام شکایت کردیم و به هرجا که احتمال می دادیم سرکشی کردیم اما هیچ سرنخی از شوهرم و زن دومش به دست نیاوردیم.

این زن در ادامه گفت: چندی قبل بر سر ارث و میراث بین فرزندانم اختلاف بالا گرفت و آرش آن روز ادعا کرد وقتی پدرش با زن دوم به تهران آمد با همدستی خواهرم، آنها را به قتل رساندیم و  جسد  پدر و زن جوان را داخل یک چاه انداخته اند و از آن روز به بعد ما را هم تهدید به مرگ کرد.

بازداشت پسر جوان به اتهام قتل پدرش

آرش 34 ساله در قزوین دستگیر شد و چون محل  جنایت  به گفته مادر خانواده در تهران بوده، پسر جوان برای بازجویی و تحقیق به تهران منتقل شد و پیش روی بازپرس ساسان غلامی در شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

آرش در اعترافاتش ادعا کرد که من پدرم را به قتل نرساندم و خانواده ام به خاطر اینکه از ارث 20 میلیاردی پدرم سهم بیشتری به دست آورند این اتهام را به من زده اند.

من  قاتل  نیستم، مادر دست به  قتل  زده است

آرش که به جرم قتل پدر و نامادری اش دستگیر شده ادعای بیگناهی می کند و می گوید مادرم در  قتل  آنها نقش داشته است.

ازدواج کردی؟

بله، 5 سال قبل ازدواج کردم و یک فرزند دختر 4 ساله دارم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

مادرم تهمت  قتل  به من زده است.

چرا؟

بخاطر  ارث  میلیاردی پدرم.

پدرت چطور ناپدید شد؟

سال 85 پدرم همراه یک زن به خانه مان در قزوین رفت و وقتی به تهران آمد پس از آن ناپدید شد و به هر جا که احتمال می دادیم سرکشی کردیم اما هیچ ردی به دست نیامد.

چرا بعد از 15 سال مادرت اتهام  قتل  را به تو زد؟

من می دانم که مادرم وقتی فهمید پدرم با یک زن دیگر در ارتباط است با همدستی دایی ام با پیک نیک آنها را به قتل رساند و آنها را  حلق آویز  کردند و بعد جسد را از بین بردند و چون من به تازگی متوجه این ماجرا شدم مادرم این اتهام را به من زده که قتل پدرم گردن من بیفتد و از سوی دیگر ارث میلیاردی پدرم را می خواهند بالا بکشند و حذف من می تواند سهم بیشتری به آنها برسد و جالب اینکه پدرم در وصیت نامه اش مرا وکیل خودش کرده بود و خانواده ام آن وصیت نامه را از بین بردند.

چرا تازه به فکر ارث افتادید؟

چون جسد پدرم پیدا نشده، باید تا سن 70 سالگی منتظر می ماندیم تا فوت فرضی او صادر شود و انحصار وراثت صورت گیرد.

چرا می گویی مادرت قاتل است؟

چندی قبل مادرم یک داستان تعریف کرد که به آنها شک کردم.

چه داستانی؟

مادرم می گفت یک روز در یک روستا مردی ناپدید شده بود که همه خانواده به سراغ بزرگ روستا رفتند که بزرگ روستا به آنها گفته بود که سکوت کنید من می دانم شما پدر خانواده را به قتل رساندید و آنها سالها سکوت کردند و هیچ کسی از قتل مرد روستایی با خبر نشده بود.

اعتیاد داری؟

نه، فقط بعضی اوقات  مشروبات الکلی  و سیگاری می کشم. اما مادرم از 4 ماه قبل مرا به تیمارستان بردند و سپس به کمپ بردند و حالا مرا به اتهام قتل پدر به بازداشتگاه کشاندند.

حرف آخر؟

باور کنید من قاتل نیستم و این داستانسرایی ها دروغ است.

بنا براین گزارش، بازپرس غلامی دستور داد تا آیا پرونده ای با مشخصات زن دوم پدر این خانواده تشکیل شده است یا خیر؟ در ادامه مادر خانواده برای بررسی های بیشتر به دادسرا احضار و تجسس های تکمیلی در خصوص این پرونده معمایی ادامه دارد.

قتل