۰ نفر

حمله به کمپ ترک اعتیاد برای انتقــام

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۶:۴۵
کد خبر: 509536
حمله به کمپ ترک اعتیاد برای انتقــام

پسر جوان وقتی فهمید پدرش در کمپ ترک اعتیاد کتک خورده، برای انتقام با دوستانش راهی کمپ شد اما پس از تخریب آنجا و مصدوم کردن مسئولان، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چند روز قبل درگیری در کمپ ترک اعتیاد در محدوده یافت‌آباد به پلیس گزارش شد. به دنبال اعلام این خبر، بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شده و عوامل این درگیری را که سه پسر جوان بودند، بازداشت کردند.

پسران جوان با قمه خودروهای مسئولان کمپ و دیوارهای کمپ را تخریب کرده و دو نفر از مسئولان کمپ را نیز بشدت مصدوم کرده بودند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

در تحقیقات مشخص شد که سردسته این باند بهنام یکی از متهمان دستگیر شده است که به خاطر انتقامگیری  دست به چنین کاری زده است. متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات ادامه دارد.

 گفت‌وگو با پسر کینه‌جو

چرا به کمپ حمله کردید؟

پدرم را برای ترک به کمپ ترک اعتیاد بردیم. 16 روزی از ماندنش در کمپ گذشته بود که یک روز تماس گرفت و گفت مسئولان کمپ او را کتک زده‌اند.

چرا این کار را کرده بودند؟

نمی‌دانم. آنها افراد دیگر را هم کتک می‌زنند. وقتی فهمیدم که پدرم کتک خورده به قدری ناراحت شدم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم. ماجرا را به دوستانم گفتم واز آنها خواستم همراهم شوند تا از مسئولان کمپ انتقام  بگیرم. بعد هم قمه بدست راهی کمپ شدیم و ابتدا خودروهایشان را تخریب کرده و بعد هم به سراغ مسئولان کمپ رفتیم.

سابقه داری؟

بله. دو سال قبل به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدم.

آدم‌ربایی؟ چه کسی را ربوده بودی؟

یک نفر به دوست دخترم متلک انداخته بود. من هم غیرتی شدم و ب