۰ نفر

متهم به قتل: همسرم خودش از پله افتاد

۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۶:۳۱
کد خبر: 506049
متهم به قتل: همسرم خودش از پله افتاد

مرد جوان که به اتهام قتل همسر دومش در انتظار محاکمه بود، با جلب رضایت اولیای دم فقط از جنبه عمومی جرم در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، پاییز سال 97 زن جوانی که از پله‌های خانه‌اش سقوط کرده بود به بیمارستانی در تهران منتقل شد اما وی که میترا نام داشت به علت خونریزی مغزی در بیمارستان فوت کرد؛  در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که همسر وی به‌ نام آرمان در تماس با اورژانس و رساندن او به بیمارستان تعلل کرده است. بنابراین موضوع به پلیس اعلام شد و در ادامه آرمان مورد بازجویی قرار گرفت. وی نخست مدعی شد که همسرش به طور اتفاقی از پله‌ها پرت شده و چون فکر نمی‌کرده وضعیت جسمی او خیلی وخیم باشد دیر به اورژانس خبر داده است، اما در ادامه تحقیقات وی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه با میترا جر و بحث کردیم و درگیر شدیم و پس از آن من او را از روی پله‌ها هل دادم اما حالا بشدت پشیمانم.با توجه به اعترافات متهم و شکایت اولیای دم پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد اما پیش از آغاز رسیدگی خانواده میترا از قصاص دامادشان اعلام گذشت کردند و متهم فقط به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در این جلسه متهم با رد اتهام قتل گفت: من تلاش زیادی کردم که زندگی خوب و سالمی داشته باشم. من از همسر اولم به‌دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم جدا شدم، اما حضانت دخترم به من سپرده شد. بعد از چند وقت با میترا آشنا شدم که  او هم از همسر سابقش یک دختر داشت وقتی باهم ازدواج کردیم، اوایل همه چیز خوب بود و صاحب یک پسر هم شدیم اما رفته رفته اختلافاتمان زیاد شد ،چراکه او زنی عصبی بود و مدام با دیگران دعوا می‌کرد. روز حادثه در حال جابه‌جایی اسباب خانه بودیم که متوجه شدم پسرم گریه می‌کند. به سراغش رفتم که به یکباره صدایی شنیدم. خودم را به راهرو رساندم و دیدم میترا روی زمین افتاده، خواستم با اورژانس تماس بگیرم که گفت حالش خوب است و به‌همین خاطر تماس نگرفتم. اما چند ساعت بعد حالش بد شد و به ناچار با اورژانس تماس گرفتم و ساعاتی بعد هم فوت کرد.بعد از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.​