۰ نفر

اعتراف به قتل خواهر بعد از ۱۰روز

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۶:۳۹
کد خبر: 502143
اعتراف به قتل خواهر بعد از ۱۰روز

پسر جوان که به خاطر اختلاف خانوادگی خواهر 22 ساله‌اش را کشته و جسدش را در چاه انداخته بود پس از 10 روز لب به اعتراف گشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ولی خداکرمی، دادستان عمومی و انقلاب سردشت در این‌باره گفت: چند روز قبل به پلیس گزارش رسید که زن جوانی در سردشت ناپدید شده است . نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشته است و بعد ازآن به طرز مرموزی ناپدید شده است. بعد از تشکیل پرونده و ارجاع  به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد که  این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده و به همین دلیل مظنون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: برادر وی در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده اما بعد از بازجویی‌های زیاد و فنی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

خداکرمی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که متهم به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده و جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است که مأموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافته و با تلاش آتش‌نشانان جنازه  مقتول از چاه بیرون آورده و برای بررسی و کالبد شکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تأکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در  نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه می شوند، برخورد خواهد کرد.