۰ نفر

زن میانسال قربانی اختلاف حساب شد

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۶:۱۰
کد خبر: 495269
زن میانسال قربانی اختلاف حساب شد

معاون اجتماعی پلیس استان همدان با اشاره به ماجرای قتل زن ۵۵‌ساله در شهر کبودرآهنگ گفت: این قتل به‌ علت خصومت شخصی و اختلاف‌حساب اتفاق افتاده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، حسین بشری مطرح کرد: متهم که ۲۷ سال دارد، در اعترافات خود ادعا کرده است که به ‌علت اختلاف‌حساب درباره معامله‌ای که با مقتول و خانواده‌اش انجام داده، مرتکب این جنایت شده است. معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل وارد خانه دو‌طبقه‌ای در محله کولی‌آباد کبودرآهنگ می‌شود و با زن ۵۵‌ساله‌ای که در طبقه پایین خانه تنها بوده، درگیر می‌شود و با چندین ضربه توسط جسم سخت و تیز او را به‌شدت مجروح می‌کند.

بشری ادامه داد: پسر مقتول با شنیدن سروصدا و درگیری از طبقه بالا خودش را به طبقه پایین و محل حادثه می‌رساند و بلافاصله با دیدن این صحنه با قاتل درگیر شده و در ادامه درگیری قاتل مجروح و بیهوش می‌شود.

او با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی و اعترافات اولیه قاتل انگیزه خود را از قتل اختلاف‌حساب عنوان کرده است، اظهار کرد: ادعای قاتل که با این خانواده اختلاف‌حساب داشته یا هر علت دیگری که بوده، باید بررسی شود.

بشری خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر پرونده در حال رسیدگی است و به مقامات قضائی تحویل داده شده و پلیس در حال انجام کارهای تحقیقات مقدماتی است.