۰ نفر

اسیدپاشی، زن جوان را راهی بیمارستان کرد

۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷
کد خبر: 493802
اسیدپاشی، زن جوان را راهی بیمارستان کرد

زن جوانی که دانشجوی دکتری مدیریت است پس از خروج از دادگاه خانواده تهران، هدف اسیدپاشی قرار گرفت و مصدوم شد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، ساعت13:20 یکشنبه هفتم دی‌ماه گزارش یک حادثه اسیدپاشی حوالی شهرک ولیعصر به پلیس اعلام شد. طولی نکشید که مأموران برای بررسی ماجرا راهی محل حادثه شدند. تحقیقات حکایت از این داشت که قربانی اسیدپاشی زنی متولد سال72 بوده که از ناحیه شکم و پا هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود. شاهدان می‌گفتند که دو موتورسوار به سمت زن جوان حمله ور شده بودند و یکی از آنها دست به اسیدپاشی زده بود. به‌گفته آنها، زن جوان پس از فرار مردان موتورسوار فریاد زنان از مردم کمک خواسته و شاهدان به کمک او شتافته و با اورژانس تماس گرفته بودند.

اختلاف با همسر 

پس از تحقیق در محل حادثه، مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند. قربانی اسیدپاشی که دانشجوی دکتری مدیریت است می‌گفت که با همسرش اختلاف دارد و به او مشکوک است. وی گفت: 4سال قبل با مردی آشنا شدم و بعد از مدتی کوتاه با یکدیگر ازدواج کردیم. اما زندگی مان سرانجام خوبی نداشت و اختلاف‌هایمان شروع شد. به‌دلیل این اختلافات شدید و درگیری‌هایی که داشتیم بچه دار نشدیم تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتیم. وی ادامه داد: اختلافات بین من و شوهرم به دادگاه خانواده کشیده شده و من تصمیم داشتم هرچه زودتر از او طلاق بگیرم. روز حادثه نیز برای پیگیری پرونده به دادگاه خانواده تهران رفتم و بعد از اتمام کارهایم از آنجا خارج شدم تا به خانه برگردم. در نزدیکی خانه مان بودم که متوجه شدم موتورسواری با دو سرنشین تعقیبم می‌کنند. آنها به من نزدیک شدند، اما چهره‌شان مشخص نبود چون هردو کلاه کاسکت داشتند. ناگهان یکی از آنها که ترک نشین بود و یک بطری در دست داشت، محتویات آن را به روی من پاشید. خوشبختانه به‌صورتم پاشیده نشد، اما لباس هایم سوختند و از ناحیه شکم و پا به‌شدت مصدوم شدم. موتورسواران وقتی من فریاد می‌زدم پا به فرار گذاشتند اما من مطمئنم که فرد اسیدپاش شوهرم بود که برای انتقام‌جویی دست به اسیدپاشی زد. او قبل از این هم من را تهدید به اسیدپاشی کرده بود و تصورم این است که سرانجام تهدیدهایش را عملی کرده است.

با این شکایت، قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور احضار همسر شاکی و تحقیق از وی، بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه و تحقیق از شهود را صادر کرده تا اسرار این حادثه اسیدپاشی فاش و اسیدپاش شناسایی شود.