۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

دستگیری ۲عضو شورای شهر بابل

۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵
کد خبر: 490749
دستگیری ۲عضو شورای شهر بابل

دادستان بابل در پیام مکتوبی که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، دستگیری ۲ عضو شورای اسلامی این شهر و یک کارمند شهرداری را تایید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا ، گمانه زنی دستگیری یک عضو شورای شهر بابل صبح امروز در فضای مجازی و محافل مردمی منتشر شده بود.

حجت الاسلام ملا کریمی عصر پنجشنبه پیام مکتوبی در اختیار رسانه ها قرار داد و نوشت : در اجرای سیاست های ریاست قوه قضائیه و تاکید رییس کل دادگستری مازندران در برخورد با مفسدین اقتصادی ، این ۲ عضو شورای شهر بابل و کارمند شهرداری دستگیر شده اند.

وی از افراد دستگیر شده نام نبرد ، ولی افزود : پس از جمع آوری ادله از حدود سه ماه پیش تاکنون توسط دادستانی و دادیار ویژه رسیدگی کننده به این جرایم ، ۲ عضو شورای شهر و یکی از کارمندان شهرداری بابل به اتهام و دریافت رشوه و فساد مالی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه کربلای مازندران دستگیر شدند.

ملاکریمی نوشت : این پرونده متهم دیگری هم دارد که در حال رسیدگی است.

این دومین باری است که شورای پنجم بابل با دستگیری اعضایش دچار حاشیه می شود.

پنج تن از اعضای شورای شهر بابل شهریور ماه سال ۹۷ بر سر پرونده ای که عنوان اصلیش مفاسد اخلاقی بود دستگیر و روانه زندان شده بودند. این پرونده در نهایت با صدور حکم مجرمیت برای تمامی آنها و تایید حکم در دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور خاتمه یافت و شورای شهر هم با ورود اعضای علی البدل به کارش ادامه داد.

شهرستان بابل با حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت ، بزرگ ترین شهرستان مازندران به شمار می رود. ۲۵۰ هزار نفر این تعداد جمعیت در شهر بابل سکونت دارند و شورای این شهر هم ۹ عضو دارد.