۰ نفر

در کرج؛

سارقان لوازم خودرو با ۴۰فقره سرقت دستگیر شدند

۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۱۵
کد خبر: 481211
سارقان لوازم خودرو با ۴۰فقره سرقت دستگیر شدند

جانشین پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا،  حکمت الله شجاعی روز پنجشنبه اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی با بیان این که بلافاصله مشخصات خودرو سرقتی از طریق سامانه پلیس آگاهی در اختیار تمامی یگان های انتظامی سراسر کشور قرار گرفت، ادامه داد: چند ساعت پس از وقوع سرقت ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرقدس استان تهران خودروی سرقتی را با ۲ سرنشنین مشاهده و پس از اطلاع از سرقتی بودن آن، بلافاصله خودرو را متوقف و یکی از سرنشینان آن را دستگیر می کنند.

وی با بیان این که متهم با هماهنگی مقام قضائی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: این سارق حرفه ای که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی دید لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو، یک فقره سرقت خودرو و یک فقره موبایل قاپی با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدست متهم در یکی از روستاهای اطراف منطقه ماهدشت کرج و دستگیری وی، اظهار داشت: تلاش کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان پرونده ادامه دارد.
جانشین پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند برای شناسایی اموال به سرقت رفته خود به سامانه نما پلیس آگاهی به آدرس اینترنتی agahi.police.ir مراجعه کنند.