۰ نفر

انهدام باند جاعلان اسناد ملکی در البرز

۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
کد خبر: 477554
انهدام باند جاعلان اسناد ملکی در البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد ملکی در فردیس خبر داد که با فروش زمین و آپارتمان با اسناد جعلی به ۳۰ نفر ۲۵۰ میلیارد کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل اسناد مالکیت در شهرستان فردیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع در بررسی‌های تکمیلی مطلع شدند که نامبرده دارای سوابق کیفری متعدد در خصوص جعل اسناد ملکی است. بنابراین بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی وی تعداد زیادی اموال و اسناد ملکی، مهر برجسته دفتر خانه‌ها و ارگان‌های مختلف کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره کلاهبرداری از طعمه های خود از طریق جعل اسناد ملکی و فروش آپارتمان و زمین به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار محمدیان با اشاره به این که تمامی همدستان متهم، در چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شدند،  افزود: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.