۰ نفر

آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
کد خبر: 465721
آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

پسر شیشه‌ای وقتی برای گرفتن پول با پدرش درگیر شده بود خانه را به آتش کشید و در این ماجرا پدرش جان باخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ظهر روز یکشنبه ۱۶ شهریور، حریقی در یکی از خیابان‌های شرق تهران به مأموران آتش‌نشانی و کلانتری ۱۴۶ حکیمیه اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تیم امداد و نجات راهی محل شده و با اطفای حریق، تیم نجات پیکر مرد میانسالی را که بر اثر دود گرفتگی نیمه جان بود از خانه بیرون کشیدند و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستانی در شرق پایتخت منتقل کردند. در بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش‌نشانی و بر اساس اظهارات شاهدان مشخص شد که عامل این آتش‌سوزی پسر مرد میانسال بوده است که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد.

بدین ترتیب پسر جوان از سوی مأموران کلانتری دستگیر شد. اما در حالی که تلاش برای نجات مرد میانسال از سوی کادر درمان ادامه داشت، او ساعت ۹ صبح سه‌شنبه در بیمارستان جان باخت.

با مرگ مرد ۶۰ ساله، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ادامه یافت.

بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوان مدت هاست به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و حتی برای ترک به کمپ نیز رفته است. اما پس از ترخیص از کمپ دوباره به سراغ مواد مخدر رفته است.

کامران که اعتیاد شدیدی به مواد داشت برای تأمین هزینه شیشه مدام با خانواده‌اش اختلاف داشته و شب حادثه نیز برای گرفتن پول بار دیگر با خانواده‌اش درگیر شده بود و وقتی پدرش به او پول نداد از خانه خارج شده و لحظاتی بعد با ظرفی از بنزین به خانه برگشته و آنجا را به آتش کشیده است.

همزمان با مرگ پدر کامران به دستور بازپرس مرادی، پسر معتاد به اتهام‌ مباشرت در قتل عمد در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی صحت روانی پسر شیشه‌ای را از سوی پزشکی قانونی صادر کرد.