۰ نفر

۷کشته و زخمی در پی تصادف خونین

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰:۴۶
کد خبر: 463952
۷کشته و زخمی در پی تصادف خونین

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد از کشته شدن ۲نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر برخورد دو خودروی سواری «سمند و پراید» در جاده مغان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد علی هادی، عنوان کرد: ساعاتی پیش تصادف شاخ به شاخ دو خودرو سواری سمند و پراید در جاده مغان ۲ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد از وقوع این تصادف در ۴۰ کیلومتری جاده پارس آباد نزدیکی فتحعلی قشلاقی خبر داد و گفت: راننده پراید در دم جان باخته و یکی از سرنشین‌های خودرو در بیمارستان فوت شده و پنج نفر از مصدومین این سانحه توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس پارس آباد به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

سرگرد شهرام وخشور نیز، در بیان علت وقوع این سانحه رانندگی عنوان کرد: علت اصلی این تصادف شاخ به شاخ، تجاوز به چپ سواری پراید بوده است.

فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد افزود: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به تابلوهای سبقت ممنوع توجه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری در سطح استان نباشیم.

 جاده پارس آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است که چهار بانده کردن این جاده از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.