۰ نفر

دو جنایت برای سرقت طلاهای خاله

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۰۴
کد خبر: 458699
دو جنایت برای سرقت طلاهای خاله

مرد جوان که خاله و شوهر خاله‌اش را قربانی سرقتی مرگبار کرده و به شهرستان بیجار فرار کرده بود پس از یک هفته دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز صبح دیروز در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته خبر قتل یک زوج میانسال در خانه شان واقع در فردیس کرج به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن61 ساله و شوهر 63 ساله‌اش در اثر خفگی جان باخته‌اند.خیلی زود بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شد و دستور داد جسد‌ها به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارآگاهان در نخستین تحقیقات پس از بررسی دوربین‌های مقابل خانه مقتولان دریافتند مرد جوانی آخرین بار وارد خانه آنها شده و ساعتی بعد نیز بیرون رفته و دیگر کسی از این زوج خبری نداشته است.در ادامه تحقیقات هویت مرد جوان به‌نام سیامک 38 ساله شناسایی و مشخص شد وی خواهر‌زاده زن میانسال بوده است.

پس از سه روز تحقیقات گسترده در حالی که به نظر می‌رسید سیامک تنها مظنون این پرونده جنایی است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و با رد‌یابی پلیس، در شهر بیجار شناسایی و بازداشت شد.

به دنبال بازداشت سیامک وی برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد و سرانجام لب به اعتراف گشود و از دو جنایت پرده برداشت.

این متهم در اظهارات خود مدعی شد: من نقاش ساختمان و متأهل هستم. مدتی بیکار بودم و به خاطر بی‌پولی زندگی سختی داشتم تا اینکه یک روز که به خانه خاله‌ام رفته بودم با دیدن طلاهایش وسوسه سرقت به جانم افتاد. اول از خاله‌ام خواستم طلاهایش را به من بدهد اما او راضی نشد به همین خاطر مجبور شدم با یک جسم سنگین به سرش بزنم وقتی او نیمه جان بود با دستانم او را خفه کردم. در همین زمان که داشتم طلاهای او را از دستانش در می‌آوردم شوهرش که برای خرید نان بیرون رفته بود به خانه برگشت و با دیدن این صحنه با من درگیر شد به ناچار ضربه محکمی به سرش زدم بعد او را هم مانند خاله‌ام خفه کردم. پس از دزدیدن طلاها فرار کردم وبه بیجار که خانه پدری‌ام آنجا بود گریختم.

وی درباره طلاهای سرقتی گفت: ارزش طلاها حدود 100 میلیون تومان بود که بخشی از طلاها را 30 میلیون تومان فروختم و مابقی را در خانه مخفی کردم.

بدین ترتیب همزمان با اعترافات متهم، طلاهای مسروقه در خانه پدری متهم پیدا شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.