۰ نفر

مزاحمان دختران قاتل مرد میانجی شدند

۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱
کد خبر: 455927
مزاحمان دختران قاتل مرد میانجی شدند

2پسر 16ساله که برای 2دختر دوچرخه‌سوار مزاحمت ایجاد کرده بودند وقتی با اعتراض مرد جوان روبه‌رو شدند با وی درگیر شده و او را به قتل رساندند.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، چند شب پیش در خیابان شهدای ناجا شهرستان ممسنی در استان فارس درگیری خونینی رخ داد. 2پسر نوجوان درحالی‌که با جوانی 24ساله درگیر شده بودند، ناگهان با چاقو ضرباتی بر بدن او وارد کرده و وقتی پسر جوان روی زمین افتاد، پا به فرار گذاشتند. شاهدان حادثه ماجرا را به پلیس گزارش کردند و تیمی از مأموران راهی محل شدند. در ادامه معلوم شد که جوان مجروح به بیمارستان منتقل شده اما به‌دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داده است. تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد و مأموران به پرس‌وجو از شاهدان پرداختند. یکی از آنها گفت: دقایقی قبل از درگیری، 2دختر در خیابان در حال دوچرخه‌سواری بودند که 2پسر نوجوان به آنها نزدیک شدند و شروع کردند به متلک گفتن. آنها دست بردار نبودند و برای دختران مزاحمت ایجاده کرده بودند که مقتول(جوان 24ساله) متوجه ماجرا شد و به سمت آنها رفت و تذکر داد. اما 2پسر نوجوان که ظاهرا از تذکر او خوششان نیامده بود شروع به فحاشی کردند و همین باعث درگیری میان آنها شد. در جریان این درگیری بود که پسران نوجوان با چاقو به جوان 24ساله حمله کرده و چند ضربه به او زدند و پا به فرار گذاشتد.

شاهدان حادثه هم مقتول را می‌شناختند و هم ضاربان را. هردوی آنها اهل یک محل بودند و با اطلاعاتی که پلیس به‌دست آورده بود هویت ضاربان شناسایی شد. مأموران راهی خانه آنها شدند اما هر دو متهم فراری شده بودند که فرار آنها بیشتر از 2ساعت طول نکشید و با شناسایی محل اختفایشان، هردوی آنها در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان این خبر گفت: قاتلان که هردو 16ساله هستند در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اعتراف کردند و پرونده هردوی آنها با صدور قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.