۰ نفر

تاکید رییس جمهور بر رسیدگی سریع حادثه مرکز درمانی سینا اطهر

۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۹:۲۷
کد خبر: 449912
تاکید رییس جمهور بر رسیدگی سریع حادثه مرکز درمانی سینا اطهر

رییس جمهوری با ابراز تاثر عمیق از وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کرده و برای رسیدگی به مصدومین و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در این پیام تسلیت اظهار داشت: وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از بیماران و کادر درمانی این مرکز گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

رییس جمهوری تصریح کرد: ضروری است دستگاه‌های ذیربط هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کرده و اهتمام ویژه برای رسیدگی به مصدومین و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان داشته باشند. امیدواریم با اعمال تدابیر و نظارت‌های لازم، هرگز شاهد تکرار چنین حوادث غم‌انگیزی در کشور نباشیم.

روحانی عنوان کرد: اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم جان‌باختگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد. تاکنون تعداد جان‌باختگان این حادثه  ۱۹ نفر اعلام شده است که ۱۵ نفر از آنان زن و چهار نفر مرد هستند.