۰ نفر

ربودن پسر مقابل چشمان مادر

۳ تیر ۱۳۹۹، ۶:۳۶
کد خبر: 447912
ربودن پسر مقابل چشمان مادر

دو برادر که با همدستی دو زن جوان اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند در یک عملیات غافلگیرانه از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز  گفت: ساعت دو بامداد 23 خرداد زن میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن پسر 21 ساله‌اش خبر داد. خیلی زود مأموران کلانتری پاسگاه نجم آباد واقع در نظرآباد در محل حضور یافتند.

این زن در اظهاراتش مدعی شد: من و پسرم در خانه خوابیده بودیم که دو زن و دو مرد نقاب‌دار وارد خانه ما شدند و پسرم را با ضرب و شتم ربودند، آنها با خودروی پژو 405 و پراید متواری شدند. بعد هم گفتند اگر پانصد میلیون تومان بدهم پسرم را آزاد می‌کنند.

 پس‌از اقدامات اطلاعاتی و رد‌یابی خودروی متهمان هویت آنها به‌ نام‌های سارا، پریسا و دو برادر به‌ نام های فرزاد35ساله و فرزین 37 ساله و محل اختفای آنها در محدوده کاشان شناسایی شد و هر چهار متهم دستگیر و به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد جوان 21 ساله یکصد میلیون تومان به گروگانگیران بدهکار بوده است، آنها نیز با طراحی سناریوی آدم ربایی قصد داشتند طلب خود را بگیرند.

هر چهار متهم پس از اعتراف به جرمی که مرتکب شده بودند، بازداشت و به اتهام شرکت در آدم ربایی روانه زندان شدند.